În cazul în care produsul comandat nu corespunde prezentării sau prezintă defecte de fabricație, puteți solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de 14 de zile din momentul în care l-ați primit.
Potrivit Art. 16 din OUG nr 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor, sunt exceptate de la retragere în ceea ce privește contractele la distanță, următoarele :
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecția sănătății sau din motive de igienă.
Potrivit Art. 9 alin. 1 din OUG nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor/a ultimului produs. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaratie neechivocă transmisă prin e-mail.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastră fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă la adresa Bdul A.I. Cuza, nr. 3, Brăila (Clădirea CEPROHART) fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
Produsul poate fi returnat numai dacă este în aceleași condiții în care a fost primit, nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură. Clientul poate cere însă returul produsului fără a fi necesară vreo explicație, în condițiile legii.
ATENȚIE !!!
NU TRIMITEȚI COLETE CU PLATA RAMBURS ÎNTRUCÂT VOR FI REFUZATE.